Randbøl Gruppe

Bliv spejder

Spejderarbejdet er mere end bare rafter, snobrød, bål og telte. Spejderarbejdet byder på et væld af varierede aktiviteter, som er tilpasset spejdernes alder. Som spejder lærer man at samarbejde og acceptere hinandens forskelligheder.

Har du lyst til at afprøve spejderliver er du velkommen til at prøve det af to gange herefter skal du meldes ind i gruppen, det sker på nedenstående link:

Indmeld | Medlemsservice (spejdernet.dk)

Pris:

Det koster 60 kr. at melde sig ind i gruppen og herefter 250 kr. pr. kvartal at være medlem.
Kontingentet dækker materialer, leje af lokaler, mærker til uniformen mm.
Som medlem er du dækket af KFUM-Spejdernes ulykkesforsikring når du er til spejder.

Alle vores voksne ledere er frivillige og ulønnede.
Kontingentet opkræves kvartalsvis.

Hvis dit barn gerne vil være spejder, men pengene små, kan du søge om at få en friplads, kontakt gruppelederen eller gruppebestyrelsesformanden så hjælper de gerne.